LinCon 2016

Allt som inte ryms inom ramen för de andra forumen hamnar här.

LinCon 2016

Postby Tilioch » Apr 12th, '16, 20:14

Jag har förstått att det är några stycken här som ska iväg på LinCon i år och så även jag. Jag har även förstått att det är några som skall bo på ett lämpligt hotel någonstans i närheten och tänkte kolla om det är så att någon har ett rum med en säng över i som de skulle kunna tänka sig att dela på?
Jag ska iofs bara vara på konventet fredag och lördag, men det är iaf en natt. Har inte någon större lust att ligga på nått taskigt skolgolv...

Sen undrar jag lite löst vad folk ska pyssla med, jag har inte några turneringar eller liknande inplanerat, så jag tänke hänga runt lite och antagligen plocka med mig lite spel som man kan ställa upp i några av de fria spelrummen. Till att börja med finns det lite intresse från andra parter att spela lite Black Powder, så mina fransoser kommer nog med tillsammans med österrikarna. Så är det någon som är intresserad av lite sånt spel så finns jag tillgänglig =)
Cry havoc, and let slip the Dice of War!

Late Night Painting
Tilioch
Primus Pilus

Re: LinCon 2016

Postby berfrund » Apr 13th, '16, 10:15

Jag och Fredrik B (Crazy) bor på Frimurarhotellet vet inte hur de har med platser.

Vi spelar i Fow turneringen Tor-Fre.
Lördag så är det 30k för Fredrik så jag lirar gärna Black Powder för de fanns inte så mycket demospel som va direkt nytt denna gången under lördagen.
berfrund
Principes

Postby Magro » Apr 23rd, '16, 06:39

Jag bor också på frimurarhotellet.
Skall försöka spela större brädspel minst en heldag men är ej med på någon turnering.

Det vore kul att testa Black powder!

Peter
Magro
Velite

Postby Tilioch » May 4th, '16, 21:35

Nu hittade jag också ett rum på frimurarhotellet som inte var helt sjukt dyrt, så då bor vi väl alla på samma ställe =)

Kommer plocka med mig Black Powder figurer, får se hur mycket som kommer med, det beror lite på hur mycket jag orkar packa ner, men det kommer iaf bli fransoser och lite österrikare, eventuellt om jag får till det på nått bra sätt så kommer även lite britter med.
Cry havoc, and let slip the Dice of War!

Late Night Painting
Tilioch
Primus Pilus

Postby berfrund » May 5th, '16, 19:32

Kanon fredag så är det fow turnering för min del lördag borde jag hinna spela lite BP hjälper crazy i 30k rummet
berfrund
Principes

Postby Magro » May 9th, '16, 11:49

Snygga figurer!

Roligt men tja inte SÅ roligt egentligen efteråt för oss på den goda sidan...
Magro
Velite

Return to Offtopic