Nils wrote:Det ska väl ses som ett, eller nästintill, beer n pretzel spel inte ett ultrakompetetativt turneringsspel, så Fredrik ta det lugnt med analyserna
fredrik wrote:Jag vete fan jag känner mig nog ganska optimistisk inför detta. Kommer bli magiskt.
Tilioch wrote:fredrik wrote:Jag vete fan jag känner mig nog ganska optimistisk inför detta. Kommer bli magiskt.
Men det är ju du, tror vi är tillbaka på påsen med bajs och en GW logga då
Orm wrote:Har svårt att se till vem spelet egentligen riktar sig.
Gamla fantasyspelare kommer inte att sluta upp bakom detta i någon större utsträckning, många är dessutom förbannade och har börjat hata GW efter att de slaktat WHFB på det här sättet. 40k-spelare har redan 40k. Warmahordesspelare har Warmahordes. Spelet kommer att vara alldeles för dyrt för den genomsnittlige tonåringen och alldeles för simpelt för de flesta vuxna wargamers, åtminstone i längden. Brädspelare har mycket bättre och mer ekonomiska alternativ. Modellentusiaster kanske köper några kits och bashar lite men estetiken är väldigt 40k så jag har svårt att se vad det annars kan användas till. Den inledande releasehypen kommer inte att räcka särskilt länge.
Ogge wrote:Men.. 10000kr frågan.
Kommer du att spela det här Fredrik?
Ogge wrote:Ska vi splitta lådan?
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest