Björn wrote:Jäkla imponerande armé! Från vilken tillverkare är den Makedonska falangen?
Ja, så heter det på svenska. Likadant som med bågskytt där det alltså inte är bågen som skjuts utan pilar...Slungkastare..... låter tungt. Tänk att få en slunga i ansiktet
allt är från old glory!Jäkla imponerande armé! Från vilken tillverkare är den Makedonska falangen?
Ogge wrote:Om jag tycker något så tycker jag ni ska göra som Micke säger och gör. Han har väldigt sällan fel och det han gör blir alltid bra. You sir, are the king!
tompa eken wrote:Tackar och bockar.
Nu sitter jag och funderar på vad nästa projekt ska bli.
Så här ser planeringen ut: först och främst ska jag spela, spela och spela. Sedan ska jag köpa ett gäng thureophorier och galater från old glory så jag kan göra en Attalid Pergamene arme. Men sedan i vår vill man ju kanske börja på en ny FOG armé, några förslag?
Jag sk ta och beställa "oath of filhty" och den där bibliska armélistan men just nu är en het bubblare en andalusisk armé, mest för jag såg gripping beasts 28mm figgar, dock har jag inte hittat några 15mm somär lika schyssta.
Ogge wrote:Om jag tycker något så tycker jag ni ska göra som Micke säger och gör. Han har väldigt sällan fel och det han gör blir alltid bra. You sir, are the king!
Dalauppror wrote:Jag har en omålad Feodorati Roman arme (minst 800p) som du kan få köpa...
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest