Så var det dags igen..

Allt som inte ryms inom ramen för de andra forumen hamnar här.

Så var det dags igen..

Postby Ogge » Jan 11th, '14, 09:32

Så kom tillslut det oundvikliga hånet mot hela mänskligheten. Det slutgiltiga beviset på att Gud hatar oss alla. Ja en bild säger så mycket mer än 1000 ord:Image
As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster. To me, being a gangster was better than being President of the United States.
Ogge
Primus Pilus

Re: Så var det dags igen..

Postby fredrik » Jan 11th, '14, 10:06

Vidrigt. Varför bor man kvar här?
fredrik
Skutans kapten

Postby Ogge » Jan 11th, '14, 10:38

fredrik wrote:Vidrigt. Varför bor man kvar här?

Jag frågar mig detta varje dag.

Den första jävel som påstår att det inte finns något dåligt väder utan bara dåliga kläder eller påstår att det är "friskt" ute slår jag fan på käften!

Jimmy Åkesson och hans nynassar vill bevara svensk tradition. Vafan är det?? Snö, lutfisk och folkdräkter? Ge mig 30+, falafel och flip-flops!
As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster. To me, being a gangster was better than being President of the United States.
Ogge
Primus Pilus

Postby Ancalagon » Jan 11th, '14, 11:35

Tss, vi vet ju att du i hemlighet sitter hemma och myser med varm choklad i en fleeceponcho och bara stirrar längtande ut på den vackra naturen. Dessutom är det garanterat fullt av snöänglar precis nedanför ditt hus.
Ancalagon
Centurion

Postby Ogge » Jan 11th, '14, 14:00

Eh?

Jag har precis sprungit en mil! Det är fan inte mänskligt i detta väder.
Ogge
Primus Pilus

Return to Offtopic