GrindhouseGames säljer Incursion för 15USD!

Allt som inte ryms inom ramen för de andra forumen hamnar här.

GrindhouseGames säljer Incursion för 15USD!

Postby Anatoli » Sep 5th, '11, 21:56

Ett tidsbegränsat erbjudande i form av lagerrensning hos GrindhouseGames har gjort att priset för grundlådan sänkts till ynka 15USD!
Saxat från GrindhouseGames bloggen

"Sale time! Yippee! Okay gang, as you probably know, space at the Grindhouse is a precious commodity. The Incursion boardgame takes up tons of space. We need to reduce inventory to the tune of a couple hundred copies to make some room! Furthermore, nothing makes me happier than a big rush where we pack like crazy for a few days and load up the truck a couple times. So, between now and September 16, the Incursion boxed game, normally $50 will be available from the Grindhouse website only for a stupid $15. Buy copies for all your friends! Note that you won't likely incur additional shipping charges for a few miniatures so stock up on zeds and APE troopers while you're at it... or fill in any gaps in your collection of Incursion and SNAFU models.

IMPORTANT :the store is not set up to handle bulk shipping. Please contact me for details if you wish to order more than 2 copies in the USA or more than one copy outside the USA. Orders larger than this will be subject to additional shipping charges.

jim@grindhousegames.com

Get it here: http://www.grindhousegames.com/products/package-1 "

Grundspelets innehåll som tidigare lagts upp min min blogg
Image
Image
Anatoli
Primus Pilus

Re: GrindhouseGames säljer Incursion för 15USD!

Postby Rickard » Sep 5th, '11, 23:39

Tack för tipset
kostade dock 44$ i frakt, lite väl häftigt för min smak.
//Rickard
Projects
Main: Writing a rule set for the seven years war aka SYW.
Secondary: Painting armies and terrain for the project.
Extras: 28mm Matabeles, 10mm WW1, 28mm medieval etc. :)
Rickard
Primus Pilus

Postby Nils » Sep 6th, '11, 06:55

Ett av mina favoritgnäll, men FAN vad portot är dyrt! Det är inte längre meningsfullt att beställa saker från Staterna. Porto och sedan (med stor sannolikhet) moms och tullavgifter gör det meningslöst dyrt. Samma med att skicka saker till staterna. Det gör ebay försäljningar lite meningslösa eftersom portot oftast blir så högt att vinsten "försvinner".

När jag beställde Blood n Bridges från LnL så blev slutnotan runt 900 kr och då stod spelet för 400 kr resten var moms, tull och frakt...

Trist att inte ens med låga priser är det lönt att köpa från staterna.
Nils
Primus Pilus

Postby Anatoli » Sep 6th, '11, 10:30

Jim har uppmärksammats om detta, tydligen 44dollar oavsett om man bor i UK eller Sverige av det som kommit fram. Han skulle ta reda på om det fanns en lösning och ett sätt att få det billigare.

Hög frakt gör mig också grinig, minns en gång när FFG hade helsjuk utförsäljning av prylar , och så var frakten så hög så det blev dyrare än att köpa nytt från en butik i Sverige..... :(
Anatoli
Primus Pilus

Postby Anatoli » Sep 7th, '11, 09:51

Jim på Grindhouse har snackat med West Wind, så nedsatt pris på Incursion finns nu även där och frakten är betydligt billigare (5pund) inom EU :-)

http://www.westwindproductions.co.uk/ca ... th=188_193
Anatoli
Primus Pilus

Postby Rickard » Sep 7th, '11, 19:43

tackar... ;)
//rickard
Projects
Main: Writing a rule set for the seven years war aka SYW.
Secondary: Painting armies and terrain for the project.
Extras: 28mm Matabeles, 10mm WW1, 28mm medieval etc. :)
Rickard
Primus Pilus

Return to Offtopic