Bättre sent än aldrig

Allt som inte ryms inom ramen för de andra forumen hamnar här.

Bättre sent än aldrig

Postby uppsalanisse » Jul 24th, '11, 16:47

Kära Krigsspelare!

I april 2008 hölls en DBA-tävling som kan komma att gå till historien som den sista i sitt slag: Bloodcon VIII

Sedan dess har det varit mycket tyst på DBA-tävlingsscenen. Men en lös tråd hänger fortfarande och dinglar sedan den sista (senaste?) Bloodcon gick av stapeln. Hemma hos mig ligger tre medaljer och väntar på sina generaler. Jag hann inte hämta ut dem i tid, så de fanns inte på plats till prisutdelningen.

Jag tror att Little Wars är stället för att hitta dessa medaljers ägare. Om mitt minne och mina gamla data-filer inte sviker mig så ska tredjepriset gå till Jesper Olsson och prisen för snyggaste armé och bäste sportsman ska BÅDA gå till Björn Flodérus. Är ni fortfarande aktiva i Little Wars? Kan jag i så fall skicka alla medaljerna i ett kuvert till någon av er eller direkt till föreningen? Det skulle kännas mycket bra att äntligen få förmedla dessa medaljer. :-)

Finns även Michael Leck där ute någonstans? Han vann nämligen tävlingen, men jag hittar inte guldmedaljen. Därför tror och hoppas jag att han redan har fått den vid något tillfälle.

Med krigiska hälsningar,

Nils Kullinger, fd ordförande för fd SSHS
uppsalanisse
Velite

Re: Bättre sent än aldrig

Postby fredrik » Jul 25th, '11, 09:59

Tjenare Nisse, long time no see! :) Björn, Micke och Jeppe är alla medlemmar här och ger sig väl tillkänna inom kort. Det var ju snack om att köra en sista SSHS-turnering för ett tag sedan, har ni funderat närmare på det?
fredrik
Skutans kapten

Re: Bättre sent än aldrig

Postby Björn » Jul 27th, '11, 16:45

Medaljerna kom fram idag. Jesper ska få sin (jag kommer att lägga den på din hylla i lokalen).
Snygga medaljer. Det känns ganska bra att ha dem, jag ska se om jag ska sätta upp dem på hedersplatsen i vår spellokal! :)
Why would you need Swedish interwar figures?
Why not!
http://adalenfigures.blogspot.se/
Björn
Primus Pilus

Return to Offtopic