Nisse kränger regler!

Kommers.

Nisse kränger regler!

Postby Nils » May 3rd, '13, 11:53

Jag har rensat bland mina regler och har funnit följande som letar ny ägare.

Operation Squad. WWII skirmishregler, 1 figure=1 man. Rätt enkla men ok att spela. 100 kr

Megablitz. För stora slag... Varje bas är en bataljon, mer som ett brädspel för miniatyrer. 100 kr

Challenger 2000 med lite tillbehörsböcker. WWIII, 1 modell= 1 fordon. Klassiska 80 talsregler för pansarstrid i modern tid. Kul och rätt enkelt när man lärt sig reglerna. 50 kr inkl scenariobok och extra armelistor.

Triumph of the Will. Toofatlardies regler för tiden mellan WWI och WWII. Mest fokus på SCW och RCW, har inte spelat men som de flesta TFL spel är det lite kluriga mekanismer. 50 kr

DBMM. Nån form av antika regler av Phil Barker. 50 kr

Stringbags. Flygspel från WWI. Man flyger runt med sina flygplan och skjuter på varandra. Hur det går till läses i detta häfte med layout och textsnitt från 1985 eller vad det nu kan vara. 50 kr

Finnes för avhämtning i lokalen eller så skickar jag per post, porto tillkommer.

Alla spel har stått ett tag i bokhyllan så det kan vara lite stötta kanter och "fnasiga" pärmar. Allt är dock helt och prydligt. Bilder kan fås om så önskas.
Nils
Primus Pilus

Re: Nisse kränger regler!

Postby keithabarker » May 3rd, '13, 14:02

Nils wrote:Challenger 2000 med lite tillbehörsböcker. WWIII, 1 modell= 1 fordon. Klassiska 80 talsregler för pansarstrid i modern tid. Kul och rätt enkelt när man lärt sig reglerna. 50 kr inkl scenariobok och extra armelistor.

I vår fritid håller Matts och jag på med ett projekt som heter Knäckebrohult som är den ryska invasionen av Sverige under kalla kriget.

Challenger 2000 låter som bra inspiration. Jag tar den gärna!

/Keith
keithabarker
Principes

Postby Nils » May 3rd, '13, 14:30

Perfekt!

Det är faktiskt två regelböcker, en scenariobok och en "armelistebok" där Sveriger finns med så ni har mycket att jobba med!

Jag lägger allt i en hög på min hylla så kan ni lägga slantarna där. Om vi inte syns i lokalen.
Nils
Primus Pilus

Postby keithabarker » May 4th, '13, 09:04

Tack!
keithabarker
Principes

Postby Tomas » May 5th, '13, 20:00

Jag kan ta DBMM, går det bra att boken avhämtas och pröjsas på självaste nationaldagen?

Mvh Tomas
Tomas
Primus Pilus

Postby Nils » May 6th, '13, 07:13

Ingar problem Tompa! Vi löser allt på nationens högtidsdag!
Nils
Primus Pilus

Return to Köp & Sälj