Rea på SAGA figurer...

Kommers.

Rea på SAGA figurer...

Postby Dalauppror » Nov 24th, '11, 09:12

Ville bara berätta att från i dag och över helgen så har Black Tree REA och Fri frakt på bland annat sina Vikingar, Saxare och Normander, 20-35% rabatt, de säljer infanteriet i 4 pack så det är enkelt att mixa ihop bra SAGA warbands... ;)

http://www.blacktreedesign.com/europe/home.php?cat=2468
http://www.dalauppror.blogspot.com

Ogge wrote:Om jag tycker något så tycker jag ni ska göra som Micke säger och gör. Han har väldigt sällan fel och det han gör blir alltid bra. You sir, are the king!
Dalauppror
Primus Pilus

Location: Engelbrekt Engelbrektssons Gård i Dalarna och planerar ett Dalauppror

Re: Rea på SAGA figurer...

Postby Nils » Nov 24th, '11, 09:36

Beställ INTE frå BTD. Det finns några trådar i ämnet sen tidigare men jag upprepar mig här. om du beställer kommer du inte få figurerna inom en rimlig tid, dvs något år eller så.

Det har varit sttrul med BTD i åratal vad gäller leverans och vad de levererar. Så mitt tips är, oavsett hur billigt det är beställ inte. Det är trots allt dyrare att beställa billiga figurer och inte få några figurer alls än att beställa dyra figurer och sedan få dom...
Nils
Primus Pilus

Postby Dalauppror » Nov 24th, '11, 09:42

Nils wrote:Beställ INTE frå BTD. Det finns några trådar i ämnet sen tidigare men jag upprepar mig här. om du beställer kommer du inte få figurerna inom en rimlig tid, dvs något år eller så.

Det har varit sttrul med BTD i åratal vad gäller leverans och vad de levererar. Så mitt tips är, oavsett hur billigt det är beställ inte. Det är trots allt dyrare att beställa billiga figurer och inte få några figurer alls än att beställa dyra figurer och sedan få dom...

Erfarenheten är som bekant olika...jag har också beställt från dem under det senaste året och jag fick alla figurer utom 1 pack inom mycket rimlig tid, 1 vecka har jag för mig, sista packet fick jag vänta 1 månad på, men det fanns inte i lager vilket jag visste när jag beställde, och de även meddelade att det skulle dröja, så det var helt ok.

Om någon nu våga beställa så kan ni väll återkoppla leveranstider och service nivå så vi åt vilket håll det lutar...

Ogge wrote:Om jag tycker något så tycker jag ni ska göra som Micke säger och gör. Han har väldigt sällan fel och det han gör blir alltid bra. You sir, are the king!
Dalauppror
Primus Pilus

Postby bemajonas » Nov 25th, '11, 19:21

2 poäng normander beställda
Vadmal...du vet att du vill.
bemajonas
Centurion

Postby Dalauppror » Nov 25th, '11, 21:44

Låter lite diffust... specificera...

Låt oss även veta om det tar 1 vecka eller 2 månader...

Dalauppror
Primus Pilus

Postby bemajonas » Nov 28th, '11, 11:38

Jag ha redan warlord och rytteri till normanderna (Crusader och Conquest) så nu blev det Warriors till fots med spjut och med armborst.
Enligt mailet från BTD som jag fick igår är figurerna redan skickade. Låt oss ta just det med en nypa salt ;)
bemajonas
Centurion

Postby bemajonas » Dec 7th, '11, 12:14

men idag kom allt :o :D
bemajonas
Centurion

Return to Köp & Sälj