Köpes ryggsäckar i 28mm

Kommers.

Köpes ryggsäckar i 28mm

Postby Nils » Nov 24th, '11, 06:48

Jag behöver 15 st ryggsäckar till mina GW orks. Helst Imperial guardryggsäckar men annars går det bra med vilka ryggsäckar som helst som passar någorlunda i storlek till GW:s orks.

Det är till mina kommando orker som måste ha ryggsäckar!

Om någon har lite övriga bitz och sånt från IG är det också av intresse såsom rocket launchers, granater, hvy bolters mm mm. Helt enkelt krims-krams att pimpa gubbar med.
Nils
Primus Pilus

Re: Köpes ryggsäckar i 28mm

Postby Tilioch » Nov 24th, '11, 07:29

Jag kan nog bistå med lite grejer, jag använder tex inte mina heavy bolters så de kan du allt få ta hand om, ryggsäckar är det väl däremot lite sämre med... Kanske har några av tankarna till flamers som kommer med vanliga fuckers, och några sånnadäringa voxcasters.
Annars har jag massa väskor, vattenflaskor och granater som de ska ha sittande på bältet.
Cry havoc, and let slip the Dice of War!

Late Night Painting
Tilioch
Primus Pilus

Postby Dalauppror » Nov 24th, '11, 07:38

Jag ska se vad jag har i min botbox, men det tar nog några dagar...håll ut...
http://www.dalauppror.blogspot.com

Ogge wrote:Om jag tycker något så tycker jag ni ska göra som Micke säger och gör. Han har väldigt sällan fel och det han gör blir alltid bra. You sir, are the king!
Dalauppror
Primus Pilus

Location: Engelbrekt Engelbrektssons Gård i Dalarna och planerar ett Dalauppror

Postby Nils » Nov 24th, '11, 09:30

@ Tillioch
Jag tar tacksamt lite blandade bits, tankar och voxcasterrs. Vad vill du ha för grejerna? jag kan lägga pengar på min hylla i lokalen (den det står Nils på) om du kan lägga bitsen där, jag vet inte när jag kommer till lokalen för möte liksom.

funkar det för dig?

@Micke
Mycket vänligt, vi tar det vid tillfälle.
Nils
Primus Pilus

Postby Kreufeldt » Nov 24th, '11, 09:57

Jag ska se över mitt förråd, vet inte om jag har några gamla saker liggandes eller inte. Var ganska länge sen jag höll på med mina guards... (några tunga vapen har jag definitivt inte, de är det en rykande åtgång på när man bygger saker, för att inte tala om meltaguns).
Ogge wrote:Och gör som tomas säger.
Kreufeldt
Primus Pilus

Postby Nils » Nov 24th, '11, 10:16

@Kreufeldt
Kan du kanske ta med dig lite krims-krams på söndag? Det måste inte specifikt vara ryggsäckar även om det är önskvärt. De skall användas till att bulka upp lite ork boys så de ser ut som kommandos med välfyllda förråd.
Nils
Primus Pilus

Postby Kreufeldt » Nov 24th, '11, 10:41

Nils wrote:@Kreufeldt
Kan du kanske ta med dig lite krims-krams på söndag? Det måste inte specifikt vara ryggsäckar även om det är önskvärt. De skall användas till att bulka upp lite ork boys så de ser ut som kommandos med välfyllda förråd.

Jag ska se vad jag har.
Ogge wrote:Och gör som tomas säger.
Kreufeldt
Primus Pilus

Postby Tilioch » Nov 24th, '11, 12:45

Nils wrote:@ Tillioch
Jag tar tacksamt lite blandade bits, tankar och voxcasterrs. Vad vill du ha för grejerna? jag kan lägga pengar på min hylla i lokalen (den det står Nils på) om du kan lägga bitsen där, jag vet inte när jag kommer till lokalen för möte liksom.

funkar det för dig?.

Jag får kolla igenom vad jag kan få ihop, så kan jag fundera ut om och isåfall vad jag skulle vilja ha för det =)
Men jag kan absolut lägga saker på hyllan sen, när jag väl får tid att komma förbi...
Cry havoc, and let slip the Dice of War!

Late Night Painting
Tilioch
Primus Pilus

Return to Köp & Sälj