Deadzone

Allmänna speldiskussioner

Deadzone

Postby Ogge » Jun 22nd, '14, 21:49

Antar att folk är typ lika entusiastiska över detta som över warzone men jag har sneglat på det här ganska länge och nu tog jag tillslut och köpte det här i midsommar.

vet ni inte vad det är så har ni lite info här: http://www.belloflostsouls.net/2013/12/ ... eview.html

Sci-fi skirmish med typ 10 figurer på ett 2x2 fots bord med massa 3D terräng som spelas på typ en timme.

Är det några som är intresserade av detta eller får man dra och spela det på alphaspel/DL?
As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster. To me, being a gangster was better than being President of the United States.
Ogge
Primus Pilus

Re: Deadzone

Postby Tilioch » Jun 22nd, '14, 22:19

Jag testar det hemskt gärna, har sneglat en del på det också, men inte riktigt känt än att det suger riktigt i köptarmen
Cry havoc, and let slip the Dice of War!

Late Night Painting
Tilioch
Primus Pilus

Postby Ancalagon » Jun 23rd, '14, 07:10

Jag har också spanat in det, men ingen faction som sticker ut som speciellt cool.

Ska jag spela sci-fi skirmish kommer jag nog hellre bygga fler kill teams till 40k.
Ancalagon
Centurion

Postby Ogge » Jun 23rd, '14, 08:21

Jo jag hörde att narrativet svarvades med splinterspam. :lol:
As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster. To me, being a gangster was better than being President of the United States.
Ogge
Primus Pilus

Postby fredrik » Jun 23rd, '14, 09:59

Tuff terräng i alla fall.
fredrik
Skutans kapten

Return to Spel