A Project to far... eller när ett sidoprojekt tar över!

Posta bilder på dina projekt!

Re: A Project to far... eller när ett sidoprojekt tar över!

Postby Borka » Mar 4th, '11, 10:03

Hej!

Försökte först skicka ett pm men fick hela tiden ett felmeddelande, om att funktionen strider mot säkerhetsregler.
Vet inte riktigt vad det berodde på så skriver därför här i din tråd istället.

Kan börja med att presentera mig. Erik heter jag. Är figurspelare sedan barnsben, är nu 29 år.
Bor i Stockholm och är för närvarande föräldraledig.
Jag har ett tag varit sugen på att pröva GW's warmasterspel men har inte haft någon att spela mot. Nu härom
veckan lyckades jag övertala min bror att pröva spelet. Vi har därför köpt varsin arme. Han bor dock i Hudiksvall så
speltillfällena är ganska få.

Därför gjorde jag en liten googling på "warmaster stockholm" och ramlade över dina trådar om warmaster på detta forum.
Nu tänkte jag fråga om du kanske har behov/intresse av en medspelare till? Jag har köpt mig en orcs & goblin armé på
1500 poäng. Den damp ned i brevlådan denna vecka så jag tänkte börja måla den nu kommande dagarna.
Kommer även ha tillgång till min brors, ca 1500 poäng, high elves då han bett mig måla dessa

Kan ju kanske komma förbi er förenings spellokal eller så (har dock ingen historisk armé :oops: ) för en match.
Du når mig bäst på erikneander [at] hotmail.com

Med vänlig hälsning

/Erik
Borka
Velite

Postby Nils » Mar 4th, '11, 12:40

Jag, Nisse, finns i Stockholm men mitt Warmasterprojekt ligger på is efter ett fenomenalt tapp på inspiration. Ett gigantiskt dropp av ork helt enkelt.

Oathman tror jag finns lite mer söderut i landet?
Nils
Primus Pilus

Postby AndreasJ » Mar 4th, '11, 12:41

Nils wrote:Ett gigantiskt dropp av ork helt enkelt.
(min emfas)

Pun intended?
Målar: Mitanni, galler
Borde måla: medeltida tyskar, saracener, orcs'n'goblins, SNK-sachsare, medeltida svenskar, Mighty Empires, andra medeltida tyskar, senrepublikanska romare, äventyrare ...
AndreasJ
Triari

Postby Nils » Mar 4th, '11, 14:30

Ha ha! No pun intended...
Nils
Primus Pilus

Postby Oathman » Mar 4th, '11, 14:55

Nisse har helt rätt i att jag finns mer söderut. Närmare bestämt i Falkenberg. Just nu ligger mitt warmaster på is det med då jag förbereder inför GothCon och det Vietnam scenario som vi skall köra där. Men om du har vägarna söderöver Erik i framtiden så välkommen hit så kan vi spela lite.

Hoppas att jag snart skall kunna måla på mina warmaster enheter igen, är snart uppe vid mitt mål på 1000 poäng!

/Conny "Oathman" Edman
/Conny Edman

Min blogg "TheForlorneDice". Inte mycket där än men jag kommer väl att fylla på efter hand hoppas jag.
www.theforlornedice.blogspot.se
Oathman
Principes

Postby Borka » Mar 4th, '11, 18:44

ok. blev lite lurad av "stockholm wargaming". Falkenberg e ju inte precis närmare än Hudiksvall ;) :P

Vietnam schysst. Ska själv troligtvis åka till Gothcon och delta i Epic Armageddon turneringen, blir gothconpremiär så d ska
bli kul.

Men du nisse om du skulle få upp inspirationen och letar spelare kan du skicka ett mejl.

Tack för era svar. Var förståss inte meningen att gå så här off topic i din målartråd,
men som sagt funkade inte pm.

/Erik
Borka
Velite

Previous

Return to Målarbloggar