Spökena är av plast så de känns ganska robusta när man väl fått ihop dom, byggsatsen är ganska pillig att få ihop men så länge man har ett schysst plastlim som svetsar ihop fogarna så sitter de bra. Jag kopierade målningstekniken från en av GWs instruktionsvideor, det är vitt i botten, washat med nihlak oxide (en av GWs technicalfärger som beter sig lite grann som en tjock wash), sen washade jag den övre delen (typ vid ansiktena) med en grön bläcka (kommer inte ihåg vilken nu) utspädd ungefär 1:3 med lahmian medium, och sen highlightat med ulthuan gray och till slut vitt. Det tog ett tag men jag tyckte resultatet var värt det.

@Pål: det är precis den inställningen jag har till AOS, jag köper en låda var av det jag tycker är snyggt sen får det vara bra med det. Superskönt att det inte finns en minimistorlek på arméerna man skall bygga upp till, och att man inte behöver svettas igenom 200 rank & file innan man får måla det gottiga. Alla regler och arméböcker finns ju online och i appen (rekommenderas varmt om man har iphone/ipad!) så det är ju bara att smita ner till butiken och köpa några lådor!