Oj, jag hade missat några inlägg här. Boken "the taros campaign" och en meltasquad är forgeworld. Sedan hjälpte Oskar mig att köpa en shitload begagnade forge world gubbar från svenska 40K, valkyrierna är från en chinesisk återförsäljare

Av någon märklig anledning är 8gubbar av första tiomannasquaden målade, sedan börja jag bygga flygplan och måla dem. Men började måla de två sista igår så snart kommer bilder på första squaden.
Dock har jag ingen brådska med armen, har ju mina eldars o spela med och jag är dock konsekvent med att jobba med en arme under lång tid, sen mitt inträde i little Wars så har jag typ bara målat 15mm antiken och eldars ( med undantag för den där 30årigakriget sykosen).
Apropå valkyrierna så är jag heltaggad på att måla dem, funderar på att göra noseart på transporterna typ pinuppor på bomber osv. Vendettan ska få en hajmun ala de coola cobra helikoptrarna, de är ju lite mer rovdjur liksom. Har rotat igenom min fars gamla modellbyggar lådor och hittat lite transfers som passar.
Mvh Tomas