Deltagare SAGA-Ligan

Deltagare SAGA-Ligan

Postby Dalauppror » Sep 11th, '12, 11:52

Vi har förutsatt att alla som vi vet att har SAGA warbands deltar i vår SAGA liga :roll: fick ihop det till 14st :shock:

Om någon känner sig bortglömd och vill vara med så är det bara att skriva så uppdaterar jag listan.

Listan är mest tillför att vi/ni ska ha koll på vilka potentiella motståndare som finns och så att vi verkar ha många deltagare så Gripping Beast skickar finare priser :D

Deltagare i Little Wars SAGA liga
1. Björn
2. Micke "Dalauppror"
3. Matts
4. Stewe
5. Keith
6. Andy "Rödeorm"
7. Ulf "ULO"
8. Lasse "Mr Walker"
9. Jesper
10. Rickard
11. JonasM
12. Sören "Dansken"
13. Ulf "Tilioch"
14. Pål
15. Sverre
16. Martin W
Last edited by Dalauppror on Sep 24th, '12, 21:59, edited 5 times in total.
http://www.dalauppror.blogspot.com

Ogge wrote:Om jag tycker något så tycker jag ni ska göra som Micke säger och gör. Han har väldigt sällan fel och det han gör blir alltid bra. You sir, are the king!
Dalauppror
Primus Pilus

Location: Engelbrekt Engelbrektssons Gård i Dalarna och planerar ett Dalauppror

Re: Deltagare SAGA-Ligan

Postby Pål » Sep 11th, '12, 12:43

Yes, jag är gärna med om det finns någom armé jag kan låna. Jag orkar inte dra igång ett parallellt målningsprojekt till, hur litet det än må vara :)
Pål
Centurion

Postby Dalauppror » Sep 11th, '12, 12:47

Pål wrote:Yes, jag är gärna med om det finns någom armé jag kan låna. Jag orkar inte dra igång ett parallellt målningsprojekt till, hur litet det än må vara :)

Jag vet att björn annonserat att han har ett Vikinga warband för utlåning, så du är numera ett "!" och inget "?" ;)

Ogge wrote:Om jag tycker något så tycker jag ni ska göra som Micke säger och gör. Han har väldigt sällan fel och det han gör blir alltid bra. You sir, are the king!
Dalauppror
Primus Pilus

Postby Björn » Sep 11th, '12, 13:05

Jag har både Vikingar och Normander att låna ut. Själv tänkte jag spela med mina Jomsvikingar.
Vill man låna vikingar eller Normander så är det bara att ta fram dem, de ligger i min svarta låda. Jag är inte rädd om dem. Observera att det är en viss skillnad (men inte stor) mellan vikingar och jomsvikingar.
Why would you need Swedish interwar figures?
Why not!
http://adalenfigures.blogspot.se/
Björn
Primus Pilus

Postby ULO » Sep 12th, '12, 10:44

Hej,
Jag är givetvis med :-)
Skoglar-Toste och hans vikingar behöver lite motion.......

/ULO
ULO
Centurion

Postby Dalauppror » Sep 12th, '12, 11:01

ULO wrote:Hej,
Jag är givetvis med :-)
Skoglar-Toste och hans vikingar behöver lite motion.......

/ULO

Hade inte räknat med annat, så du är med på listan, kompletterar med "ULO"

Dalauppror
Primus Pilus

Postby Pål » Sep 12th, '12, 14:15

Kul att vi blir så många deltagare!

Fundera på det här med "alla ska möta alla" nu när vi är så många, kommer alla att hinna 13 matcher?
(Hmm...frågan rör kanske mest mig själv egentligen. Pallar jag 13st SAGA-matcher + 9st 40k-matcher? )
Pål
Centurion

Postby ULO » Sep 12th, '12, 15:18

Pål wrote:Kul att vi blir så många deltagare!

Fundera på det här med "alla ska möta alla" nu när vi är så många, kommer alla att hinna 13 matcher?
(Hmm...frågan rör kanske mest mig själv egentligen. Pallar jag 13st SAGA-matcher + 9st 40k-matcher? )

Klart du pallar :P. SAGA handlar om håriga karlar med yxor. Det blir man bara pigg av........
ULO
Centurion

Postby Dalauppror » Sep 12th, '12, 18:29

ULO wrote:
Pål wrote:Kul att vi blir så många deltagare!

Klart du pallar :P. SAGA handlar om håriga karlar med yxor. Det blir man bara pigg av........

:D även om man inte hinner alla så är det viktiga att man deltar, och tycker att det är kul, inte att vinna....vi fixar tröstpriser... ;)

Dalauppror
Primus Pilus

Return to SAGA-Ligan